سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محمد جهانی
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

 

 

 

یکی به جای من هست که تو دلت نشسته اینم سهم من از دنیا
به هیچکسی نمیگم چطور دلم شکسته گذاشتی بمونم تنها

امشب حال دلم بده تو میدونی دلم از چی پره
حالا مرگ این رابطه برای من دور از تصوره
میخوام ببخشمت تو رو
با اینکه باز به من گفتی برو

یکی به جای من هست که تو دلت نشسته اینم سهم من از دنیا
به هیچکسی نمیگم چطور دلم شکسته گذاشتی بمونم تنها

اشکام میریزه رو گونه هام
دروغ چرا هنوزم تو رو میخوام
بری میمیرم از غمت
ولی بازم میخوام ببخشمت

یکی به جای من هست که تو دلت نشسته اینم سهم من از دنیا
به هیچکسی نمیگم چطور دلم شکسته گذاشتی بمونم تنها


امشب حال دلم بده تو میدونی دلم از چی پره




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 شهریور 14 :: 12:7 عصر

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 199109